بشارت شارژ و سیستم پرداخت قبض بشارت
متن های زیبا و جدید

دید ما کوچه ی تنگیست که چرایش چشم است ، چشم ما گوش ، عقل ما حرف سر کوچه ، سر بازار ، چشم ها را باید شست . بادکنک دلتنگیم پر شده از هوای تو ، پیام ندی می ترکه خونش میفته پای تو ! با مداد رنگی هایم یاده خوبه آمدنت رو نقاشی کردم و جاده سفیده رفتنت رو خط خطی ، کسی نیست که زندگی رو برایم دیکته کند ، غلط هایم رو بگیرد ، پشت این شبای زخمی یه نفر نیست که بمونه / سهم تو کنج قفس نیست ، قسمت تو آسمونه . ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام / خسته دل از هرکه ، هرجا شدی من با توام / گر به کنج بی کسی آمیخته ای با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی من با توام . متن های زیبا عمریست زمانه در عذاب من و توست / گرمای زمین از التهاب من و توست / آن قصه که کهنگی ندارد هرگز / سوگند به عشق انتخاب من و توست . یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه ، نام دارو : دوست دارم ، فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد .

متن زیبا

تو به کی مکدوم ستاره بخشیدی آرزوهامو / که حالا حسرت دستات می سوزونه خنده هامو .

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد ، اندیشیدم که الهه ی عشق بهترین را نصیب من کرده است

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ، بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است ؟

خورشید تابانم تویی / عشق پریشانم تویی / آبی آسمانم تویی / رنگ بی پایانم تویی / همدم تنهایی من / یاد و غمخوارم تویی / یار همیشگی من / عشق و دنیایم تویی / گر نباشی من نیستم / چون که هستی ام تویی .

عاشقانه زیبا

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد . هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود ، هنگامی لب به صحبت گشودم که مخاطبی نبود و هنگامی تشنه ی آتش شدم که در برابر دنیا بودم . من آن غریبه ی دیروز ، آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم ، در آشنایی امروز می نویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی که دوستم داشتی . خواستم یک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهمیدند دوستت دارم .عاشقانه هرگاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید ، شما از آن شکست نخورده اید ، بلکه چیزهای تازه ای از آن آموخته اید . (بیل گیتس) وقتی دل تنها کالاییست که خدا شکسته ی آن را می خرد ، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟

عاشقانه

سرسبز دل از شاخه بریدم و تو چه کردی ؟ افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی ؟ تنهایی و رسوایی بی مهری و آزار ، ای عشق ببین من چه کشیدم تو چه کردی ؟
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است ، دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است .
اعتبار هر دلی در خوبی دلدار اوست ، آبروی هر کسی در آبروی یار اوست .
روزگار بهم آموخت به هرچه دل می بندی باید توانایی دل کندن از آن را هم داشته باشی .

جوک

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان . شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود . برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن . دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی ! انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد .جوک خنده دار همیشه مست و شیدای تو بودم ، به فکر آرزوهای تو بودم ، تموم آرزوهای منی ، کاش یکی از آرزوهای تو بودم .

جوک خنده دار جدبد

اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش ، چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد .
در کاخ مجلل خبر از عشق مجو ، که سعادت همه در کلبه ی درویشان است .
نمی دانی چه شوری در سرم بود ، نمی دانی چه شوقی در پرم بود ، نمی دانی چه بودم آن زمان ها ، کجا روز جدایی باورم بود !
بیگانگی نگر که من و یار چون دو چشم ، همسایه ایم و خانه ی هم را ندیده ایم .

جملات جدید و زیبا

دنیا به من یاد داد دوری کسی را که دوستش دارم تحمل کنم ، اما وفا به من یاد داد هرگز کسی را که دوستش دارم فراموش نکنم . می نالم از جدایی ای نازنین کجایی ، سوزم ز هجرت ای بهترین کجایی ، در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده ، در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟ دنیا چه کوچک است ، اما من و تو دور ، آنگونه دور دور که اعجاز عشق نیز ما را به یکدیگر نرساند ز هیچ راه !جملات زیبا هیچ وقت نذار دیگران رو از وجود خودت محروم کنی ، هیچ وقت خودتو از خودت پنهون نکن ، اینو یادت باشه هرچه قدر هم بد باشن هرچه قدر بدی کرده باشند ، روحی به نام روح خدا درونشون شناوره ، یه روح مثبت که با همه بدی هاشون اونا رو به سمت قشنگی می کشونه ، پس هیچ وقت برای خوب بودن و خوبی کردن دیر نیست !

جملات جدید و زیبا

آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد ، در قفس ماندم معشوق آزاد نکردم .
میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی ، آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی ، طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو .
خدایم ای خدایم ای خدایم ، صدایت میکنم بشنو صدایم ، صدای خسته و تنهاترینم ، که زیر موج نامهربانان شکستم .
ای کاش امتداد لحظه ها تکرار همیشه با تو بودن بود ، تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم .

پیامک خنده دار

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق ! از روزی که مبتلایت شدم خود را از یاد بردم … دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم .اس ام اس خنده دار خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم ، شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم . سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی . چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان ، نه به دستی ظرفی را چرک می کنند ، نه به حرفی دلی را آلوده ، تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت .

اس ام اس خنده دار

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ، مستحق مرگ است گر کبوتر بدهد دل به عقاب .
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه .
در آن زمان که وفا قصه ی برف و تابستان است و صداقت گل نایابی است ، به چه کسی باید گفت با تو خوشبخت ترین انسانم ؟
گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین ، روز میلاد مرا در شب بی سحر ببین .

عاشقانه

با یه قامت شکسته ، با نگاهی مات و خسته ، سرشو برده تو شونش ، یه نفر تنها نشسته ، توی تنهاییش یه درده ، جای پای قلبی سرده ، گل سرخی بوده اما ، دیگه پژمرده و و زرده ، فارغ از دیروز و فرداش ، غرقه تو دریای درداش ، حسرتش یه عشق نابه ، که وفا کنه به عهداش . گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . اس ام اس عاشقانه کاش می شد سرنوشت خویش را از سر نوشت ، کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت ، کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی ، داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت .

زیبا

در دنیایی که همه به دنبال چشمان زیبا هستند ، تو به دنبال نگاه زیبا باش .
سازنده ترین کلمه گذشت است ، آن را تمرین کن ، پر معنی ترین کلمه ما است ، آن را به کار ببر ، عمیق ترین کلمه عشق است ، به آن ارج بنه ، بی رحم ترین کلمه تنفر است ، از بین ببرش ، سرکش ترین کلمه حسد است .
اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون .

اس ام اس جدید

هر که دل بستم به او اندیشه اش یاری نبود ، بین ما جز قلب سنگش هیچ دیواری نبود ، لحظه ای گر از سر مهر و وفا دستم گرفت ، ای خدا دستان او جز حلقه داغی نبود . بی خبر از هم خوابیدن چه سود ؟ بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود ؟ زنده را تا زنده است ، باید به فریادش رسید ، ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود ؟ گر نرفتی خانه اش تا زنده بود ، خانه صاحب عزا تا صبح خوابیدن چه سود ؟ گر نپرسی حال من تا زنده ام ، گریه و زاری و نالیدن چه سود ؟ زنده را در زندگی قدرش بدان ، ور نه مشکی از برای مرده پوشیدن چه سود ؟ اس ام اس برای غنچه طلوع مهربان آفتابی ، به دنبال هوای خاطراتت ، تمام لحظه های زندگی را فدای آبی احساس پاکت می نمایم .

اس ام اس

لغتنامه ی دنیا را باید آتش زد !
جلوی واژه ی نبودن نوشته اند : عدم حضور شخص یا چیزی
همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض میکنند

کاش از شاخه ی سر سبز حیات ، گل اندوه مرا میچیدی . (فروغ فرخزاد)

اس ام اس تیکه دار

اگر می دانستم در پشت شیشه ی نگاهت برف می بارد ، هیچگاه دلم را در شعله ی نگاهت گرم نمی کردم .

بی تو فانوس رویاهایم روشن بود و هر شب جاده را برای آمدنت روشن می کردم ، اما نمی دانم تو از کدامین جاده ی تاریک آمدی ، بی رحمانه فانوسم را خاموش کردی و رفتی .

اس ام اس عاشقانه

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی ، خواستم هم گام و هم نفس روزهای تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی و نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی .

اس ام اس خیانت

من نمی گویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد ، اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد . (ویکتور هوگو)

بیا چشمانمان را ببندیم و دست هایمان را بگیریم و آنگاه در یک آن ، سوار بر دو اسب سیاه چشمانمان شویم و تا قلبمان برانیم .

اس ام اس خنده دار

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی ، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی .

شب خوابید و ز عشق تو بیدارم هنوز ، دیده نابینا شد و مشتاق دیدارم هنوز .

جوک خنده دار

برای تو از تمام گل های سرخ هستیم چیدم و دست هایم از خارهای وحشی زخمیت ، و تو باز هم می گویی کم است .

عشقو زیاد خاموش و روشن نکن ، بالاخره می سوزه .

  • پیام مدیر :
  • طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق

اگر تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم …
آغوشت را درست آمده ام

 

هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق ، بر او نمرده که به فتوای من نماز کنید . (حافظ)

 
مهمان ( امیر خان ) در اس ام اس عاشقانه

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی .

 
مهمان ( آرزو کوار ) در اس ام اس عاشقانه

دیروزت را خوب به خاطر می سپارم مهربانم ، چون در فردایم نمی مانی .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

برای تو از تمام گل های سرخ هستیم چیدم و دست هایم از خارهای وحشی زخمیت ، و تو باز هم می گویی کم است .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

عشقو زیاد خاموش و روشن نکن ، بالاخره می سوزه .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

می دانم ، می دانم که با باد و پنجره هیچ پیوندی نداری و به همه قاصدک های خودروی من که خانه ات را خوب می دانند ، فقط و فقط فوت می کنی ، چون که من می شناسمشان ، برایشان علامت گذاشته ام و هرگاه در اتفاق زمان میابمشان ، بی صدای بی صدایند .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

برای من گیتار بزن ، برای من با هنجره ات گیتار بزن ای نازنینم .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

اگر می خواهی عشق را به جاودان رسانی کافیست هیچگاه فراموش نکنی از چه آنجایی .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

از کسی که صادق نیست قول صداقت مگیر چون این بار با خیال باورت بر صداقتش ، به تو صادقانه دروغ خواهد گفت .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

بزرگترین گناه من این بود که دلم را به جام دلت زدم و وجودم را حرام کردم .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت تنهاییم را حس نکرد ، در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد ، در هجوم لحظه های بی کسی ، درد بی کس ماندنم را حس نکرد ، آن که با آغاز من مانوس بود ، لحظه پایانیم را حس نکرد .

 

تو با درود سردت هرچه بدرود را شرمسار کردی .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

وقتی کسی را دوست داری او را زندان خواسته هایت نکن بلکه سعی کن او را از زندان خواسته هایش آزاد کنی .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی ، خواستم هم گام و هم نفس روزهای تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی و نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی .

 

من نمی گویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد ، اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد . (ویکتور هوگو)

 

بیا چشمانمان را ببندیم و دست هایمان را بگیریم و آنگاه در یک آن ، سوار بر دو اسب سیاه چشمانمان شویم و تا قلبمان برانیم .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی ، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی .

 

شب خوابید و ز عشق تو بیدارم هنوز ، دیده نابینا شد و مشتاق دیدارم هنوز .

 
مهمان ( زری فدایی از زرین شهر ) در اس ام اس عاشقانه

اگر می دانستم در پشت شیشه ی نگاهت برف می بارد ، هیچگاه دلم را در شعله ی نگاهت گرم نمی کردم .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه

بی تو فانوس رویاهایم روشن بود و هر شب جاده را برای آمدنت روشن می کردم ، اما نمی دانم تو از کدامین جاده ی تاریک آمدی ، بی رحمانه فانوسم را خاموش کردی و رفتی .

 
مهمان ( فاطمه از دزفول ) در اس ام اس عاشقانه
شعر عاشقانه

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی .

دیروزت را خوب به خاطر می سپارم مهربانم ، چون در فردایم نمی مانی .

جملات عاشقانه

می دانم ، می دانم که با باد و پنجره هیچ پیوندی نداری و به همه قاصدک های خودروی من که خانه ات را خوب می دانند ، فقط و فقط فوت می کنی ، چون که من می شناسمشان ، برایشان علامت گذاشته ام و هرگاه در اتفاق زمان میابمشان ، بی صدای بی صدایند .

برای من گیتار بزن ، برای من با هنجره ات گیتار بزن ای نازنینم .

جملات زیبا

اگر می خواهی عشق را به جاودان رسانی کافیست هیچگاه فراموش نکنی از چه آنجایی .

از کسی که صادق نیست قول صداقت مگیر چون این بار با خیال باورت بر صداقتش ، به تو صادقانه دروغ خواهد گفت .

اس ام اس غمگین

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت تنهاییم را حس نکرد ، در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد ، در هجوم لحظه های بی کسی ، درد بی کس ماندنم را حس نکرد ، آن که با آغاز من مانوس بود ، لحظه پایانیم را حس نکرد .

وقتی کسی را دوست داری او را زندان خواسته هایت نکن بلکه سعی کن او را از زندان خواسته هایش آزاد کنی .