بشارت شارژ و سیستم پرداخت قبض بشارت
پرداخت قبض جریمه

سطر ها بسیار موثر هستند چون به شما میفهمانند که : نظم و ترتیب همیشه در اولویت است سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .

به مامانم میگم یه چیز بنداز رو بابا خوابه … میگه پتو خوبه؟ پ نه پ میز خوبه پرداخت قبض جریمه مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن…

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

از شنا برگشتم میگه چطور بود میگم خسته شدم میگه از شنا؟ میگم پ ن پ خسته شدم بس که دلم دنبال یک بهونه گشت / بس که ترانه خوندم و برگ زمونه برنگشت پرداخت اینترنتی قبض جریمه مامور آمار اومده دم مجتمعمون.میگه اینجا همین ۴ طبقه هست ؟ میگم : پ ن پ ۵ طبقه اس. یه طبقه اش رو hidden کردیم ...

نحوه پرداخت قبض جریمه

پسر: عزیــــــــــــزم!!! دختر: جووونـــــم!!! پسر: گــــــــــلِ من!!! دختر: جانــــم؟؟ پسر: عشــــــقم!!! دختر: جان؟؟؟ پسر: زندگـــی من!!! دختر: بله؟؟؟ پسر: نفسِ من!!! دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!! روش پرداخت آنلاین قبض جریمه هــمـه ی ِ قـراردادهــا را کـه روی کـاغـذهـای بـی جـان نـمی نویسنـــــ....ــــد ! بــعـضی از عـهـدهــا را روی قــلـب هـای هــم مـی نــویــسـیـم ... حـواست به ایـن عـهـدهـای غـیـر کـاغـذی بـاشـد ... شـکـسـتَنـشـان یـک آدم را مـی شـکند !!

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

هیچ میدانی ؟ تا تو در آغـوش من گل نکنی‌ این بهار ، بهار نمی‌‌شود. . . پرداخت قبض جریمه درغريبي آه كشيدم هيچ كس يادم نكرد، درقفس افتادم صياد آزادم نكرد، من نخواهم ازقفس صياد آزادم كند، دوست دارم درغريبي دوستي يادم كند.

هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید. .

آموزش روش پرداخت قبض موبایل

ما كه تو زمزمه هامون هي به داد هم رسيديم ، يكي يادمون بياره كي به داد هم رسيديم ، با وجود هرچي سختي تو نگفته هامون ديگه سرپوشي نزاريم ، باهم يكي باشيم اگر چه داريم و نداريم.. گاهی صدای تو برای خدا آنقدر زیباست که سکوت میکند که تو هزاران بار بگویی خدایا... خدایا.... پرداخت قبض موبایل تمنا دارم از آسمان آبي كه اگه حتي قطره اي از خوشبختي باريد براي تو باشد....

پرداخت قبض موبایل

اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم برای موندنت تا آخر عمرم حموم نرم قبض موبایل نیم کیلو باش ولی مرد باش. نیم کیلو باش آدم باش. نیم کیلو باش نا مرد نه باش. نیم کیلو باش ولی زن باش. نیم کیلو باش ...

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

زندگی باید کرد! گاه با یک گل سرخ؛ گاه با یک دل تنگ ؛ گاه با سوسوی امیدی کمرنگ ؛ زندگی باید کرد ؛ گاه باید خندید ؛ بر غمی بی پایان ؛ لحظه هایت بی غم ؛ روزگارت آرام؛... پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور *که مردم شین و گریانت به من چی؟ *له سةر گؤرم له خودانت به من چی؟ *که نةت هیشت تیرچاوانت ببینم *دائیستا شینی چاوانت به من چی؟

پرداخت آنلاین قبض موبایل

زيبا، آينه ات راعوض كن اين روزها به چهره ات نمى آيد! زياد اخم مى كند! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور هر کجا ذکر خدا هست تو را يادم هست ، هر کجا ياد خدا بود مرا ياد آور. از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفأ به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کن.

پرداخت قبض موبایل

نحوه پرداخت قبض جریمه

كدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟ قل(ب)م !؟ ر(و)حم !؟ ج(س)مم !؟ يا حروف توي پرانتز !!؟ بردم داداشمو رسوندم كلاس، برگشتم... مامانم ميگه: رسونديش؟ ميگم: پ ن پ! انداختمش تو چاه اينم پيرهنشه....!!

پرداخت قبض جریمه

به مامانم ميگم:يه چيز بنداز روبابا خوابه... ميگه:پتو خوبه؟ ميگم:پ ن پ!ميز ميز خوبه! قبض جریمه تو صف دستشويي ميكم: آقايون اگه ممكنه من بدون صف برم داخل كارم اضطراريه! يكي ميگه:سرپاييه؟ ميگم:پ ن پ! ميخوام برم توبستري شم !!!

قبض جریمه

اكر كارگردان بودم صداي نفس هايت موسيقي متن تمام فيلم هايم بود ... پرداخت قبض جریمه خدايا هرگزنگويمت; كه بيا دست ما بگير , عمريست گرفته ای مبادا رها كنی.

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

کاشکی بودی نفسم با تو که قلبم میزد همیشه / به تو میرسم توی قصه. که دور نباشی از دلم ، برای توست هرچی میگم هرچی که آرزوته گلم. استعلام و پرداخت قبض جریمه به عنوان یک کارمند بانک که ساعات کاری خسته کننده ای دارد بسیار از سایت شما لذت بردم و به همکارانم معرفی نمودم. از خداوند سلامتی را برای همه اعضا سایت آرزومندم. كاغذتيم .. احساستو روم بنويس. عصبانيتتو روم خط خطي كن.اشكاتو باهام پااك كن. حتي اگه سردت شد بسوزونم تا گرم شي . فقط دورم ننداز !!

منبع: پرداخت قبض جریمه

همه ساله مشترکین اپراتورها

افزایش یک تومانی تعرفه پیامک در عید امسال

همه ساله مشترکین اپراتورها رکورد ارسال پیامک را می شکنند امسال دولت به تمام اپراتور ها دستور داده تا با افزایش یک تومانی هزینه ارسال پیامک، مبلغ جمع آوری از این افزایش را به خزانه دولت واریز نمایند.
شاید امسال به دلیل افزایش استفاده از اپ های ارتباطی میزان ارسال اس ام اس به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

طبق معمول همیشه عید نوروز همراه می شود با خیل عظیمی از اس ام اس های تبریک که روانه دوستان و آشنایان می شود. عید امسال دولت این فرصت را غنمیت شمرده است تا با افزایش یک تومانی هزینه اس ام اس ها بخشی از بودجه را تامین نماید.

توجه داشته باشید که مجلس شورای اسلامی ایران جدیداً لایحه ای را تصویب کرده اند که به مبنای آن اپراتورهای تلفن همراه کشور (ایرانسل، رایتل، همراه اول و تالیا) باید از آغاز سال جدید تعرفه های ارسال پیامک خود را 1 تومان افزایش دهد و اگر دارای سیم کارت رایتل هستید از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد و یا اگر دارای سیم کارت دائمی این اپراتور هستید بر روی قبض شما محاسبه خواهد شد.

در صورتی که از اپراتور ایرانسل استفاده می کنید هزینه ارسال اس ام اس از سال جدید به بعد یک تومان افزایش یافته و از شارژ ایرانسل سیم کارت شما کسر خواهد شد و اگر سیم کارت شما از نوع دائمی می باشد بر روی صورتحساب و قبض شما محاسبه خواهد شد و به همین شکل نیز از شارژ همراه اول شما و یا قبض سیمکارت شما درج خواهد شد.

به طور معمول در عید نوروز میزان ارسال اس ام اس ها به طور چشمگیری افزایش می یابد به طوری که عید نوروز امسال 28 میلیارد اس ام اس از اپراتور های ایرانسل، رایتل و همراه اول ارسال شد از طریق این افزایش یک تومانی و کسر آن از شارژ مشترک درآمدی در حدود 28 میلیارد تومان عائد دولت خواهد شد.

مشترکین اپراتور ها پس در نظر داشته باشید که عید امسال هزینه ی ارسال اس ام اس یک تومان افزایش می یابد و شارژ شما کسر خواهد شد.

 

اگر دقت کرده باشید شاید شما هم متوجه شده باشید که امسال استفاده از برنامه های ارتباطی که بر بستر تلفن های هوشمند اجرا می شود به شکل چشمگیری افزایش یافته است برنامه هایی نظیر لاین، واتس اپ، تانگو و وایبر و ... که تنها نیاز به یک اینترنت دارد به همین دلیل پیش بینی می شود که بسیاری از مشترکین عید نوروز از طریق این برنامه ها به یکدیگر تبریک بگویند. استفاده از این برنامه ها تاثیر به سزایی در هزینه ها و مصرف شارژ سیم کارت شما برای ارسال پیامک و مکالمه دارد.

همچنین به یاد داشته باشید که این افزایش قیمت ها و شارژ ها به جیب اپراتور های ایرانسل، رایتل، همراه اول و تالیا نخواهد رفت به خزانه دولت واریز خواهد شد.

شارژ مستقیم

تعرفه های ارسال اس ام اس

اپراتور رایتل: هزینه و تعرفه ای این اپراتور برای سیمکارت های دیتا و معمولی خود در نظر گرفته است یکسان می باشد و به شکل زیر می باشد:

سیم کارت های اعتباری و دیتایی که پیامک فارسی ارسال می کنند 99 ریال و پیامک های لاتین 230 ریال می باشد که از شارژ رایتل مشترک این اپراتور کسر خواهد شد.

 

اپراتور ایرانسل: ایرانسل برای مشترکین دائمی خود که پیامک فارسی ارسال می کنند هزینه ای معادل 99 ریال و برای پیامک های لاتین 232 ریال تعیین نموده است که شما می توانید قبض خود را از طریق بخش پرداخت قبض ایرانسل سایت ما پرداخت نمایید.

همچنین این اپراتور هزینه 115 ریالی برای پیامک های فارسی و 209 ریالی برای پیامک های لاتین برای سیم کارت های اعتباری خود در نظر گرفته است و مانند گذشته از شارژ ایرانسل و اعتبار وی کسر خواهد شد.

ایرانسل برای سیم کارت های دیتای اعتباری خود هزینه ی 110 ریال برای پیامک با محتوای فارسی و لاتین در نظر گرفته و از شارژ ایرانسل وی کسر خواهد کرد.

سیم کارت های دیتای دائمی این اپراتور دارای تعرفه 99 ریالی برای اس ام اس های فارسی و 230 ریال برای پیامک های انگلیسی در هستند و بر روی قبض مشترک محاسبه خواهد شد.

 

اپراتور همراه اول: همراه اول تعرفه ارسال اس ام اس برای سیم کارت ها دائمی را به ازای ارسال هر پیامک با محتوای فارسی را 99 ریال و پیامک لاتین را 232 ریال اعلام کرده است که بر روی قبض مشترک لحاظ خواهد شد و می تواند از قسمت پرداخت قبض ایتور قبوض خود را پرداخت نماید.

و اما این اپراتور هزینه ارسال هر پیامک فارسی از سیم کارت های دائمی را 116 ریال و پیامک لاتین را 274 تومان اعلام کرده است که مانند گذشته از شارژ همراه اولسیم کارت وی کسر خواهد شد. شما می توانید برای خرید شارژ همراه اول خود به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

هزینه ارسال پیامک فارسی برای ایرانسل 99 ریال، برای سیم کارت های همراه اول 116 ریال و برای رایتل نیز 99 ریال اعلام شده است که جزئیات این تعرفه ها را در بالا می توانید مطالعه فرمایید.

 

منبع: افزایش تعرفه پیامک در سال جدید

آشنایی با روش های برای خرید شارژ ایرانسل

آشنایی با روش های برای خرید شارژ ایرانسل

روشهای متنوعی برای خرید شارژ ایرانسل وجود دارد امروز قصد داریم به معرفی دو روش از آنها بپردازیم روش هایی که قصد معرفی آنها را داریم یکی خرید شارژ از طریق بانک سرمایه
و دیگری تهیه شارژ از طریق باجه ایرانسل می باشد.

امروز در این پست قصد داریم تا شما را با روش های خرید شارژ ایرانسل آشنا نماییم. روش هایی که شما شاید در حال استفاده از آنها باشید و یا کمابیش با آنها آشناییت داشته باشید.

شارژ ایرانسل

طریقه خرید شارژ از بانک سرمایه

اپراتور ایرانسل برای رفاه حال مشترکین و راحتی در خرید شارژ ایرانسل، اقدام به همکاری با بانک سرمایه در جهت فروش شارژ مستقیم ایرانسل و بدون نیاز به وارد کردن پین کد و شماره رمز شارژ کرده است.

مشترکین دائمی این اپراتور نیز می توانند برای پرداخت قبض خود از همین سامانه بانک سرمایه استفاده کنند. از دیگر خدماتی که توسط این سرویس ارائه می شود می توان به خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبض و صورت حساب سیم کارت دائمی، خرید شارژ وایمکس ایرانسل، تهیه شارژ به صورت معمولی و شگفت انگیز و همچنین پرداخت قبض وایمکس های دائمی اشاره کرد.

به منظور تهیه شارژ به این طریق می بایست ابتدا به وبسایت بانک سرمایه به آدرس https://recharge.sbank.ir مراجعه نمایید. شما با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز اینترنتی آن می توانید از خدمات این سرویس بهره مند شوید.

خرید شارژ ایرانسل به این روش این امکان را می دهد که سیم کارت خود را به صورت مستقیم و آنی شارژ نمایید.

 

خرید شارژ از طریق باجه ایرانسل

باجه ایرانسل چیست؟

مشترکین ایرانسل با استفاده از سرویس باجه ایرانسل شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر بدون نیاز به پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید شارژ و عدم نیاز به وارد کردن پین کد های طولانی برای سیم کارت خود اعتبار ریالی تهیه نمایید.

مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیره کد دستوری #100* و با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و همچنین رمز اینترنتی آن به سادگی برای سیم کارت خود شارژ تهیه نمایید.

علاوه بر خرید شارژ، شما با استفاده از سرویس باجه ایرانسل می توانید به صورت آفلاین عملیات پرداخت قبض را انجام دهید و یا موجودی حساب بانکی خود را رویت نمایید، کالای دیجیتال خریداری نمایید، از فروشگاه های منتخب بدون نیاز به کارت خرید کنید و شارژ مستقیم تهیه نمایید.

اپراتور ایرانسل این سرویس را همکاری بانک گردشگری، بانک پاسارگاد و آسان پرداخت ارائه نموده است و اگر در حین خرید شارژ ایرانسل خطایی دریافت کردید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

شما در این پست با روش های خرید شارژ از طریق باجه ایرانسل و بانک سرمایه آشنا شدید برای اینکه با سایر روش ها نیز آشنا شوید به وبسایت Etore.ir مراجعه نمایید.

 

مطلبی که مطالعه فرمودید از وبسایت ایتور به آدرس روش خرید شارژ ایرانسل کپی شده است.

درآمد ناشی از فعال سازی آوای انتظار

درآمد ناشی از فعال سازی آوای انتظار مرتضی پاشایی به سرطانی ها رسید.

همراه اول اعلام کرد که درآمد حاصله از فعالسازی آواری انتظار مرتضی پاشایی که از شارژ همراه اول و یا بر روی قبوض همراه اول مشترکین لحاظ شده است را برای ساخت مرکز ضد سرطان پرداخت کرده است.

طبق این گزارش مبلغ این درآمد 180 میلیون تومان می باشد که برای ساخت مرکز ضد سرطان هزینه شد.

براساس گزارشی که همراه اول ارائه کرده است، امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

شایان ذکر است که این درآمد حاصل از فعالسازی ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با کسر شارژ همراه اول از آنها و یا لحاظ شدن مبلغ بر روی قبض پایان دوره آنها از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

همراه اول ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی و شارژ همراه اول به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

لازم به ذکر است که مشترکین شارژ همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند .

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است

پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است

در این اوضاع اقتصاد کشور می بایست به دقت هزینه ها را مدیریت کرد، یکی از مواردی که معمولاً خرج زیادی بر خانواده ها تحمیل می کند هزینه های وسایل ارتباطی می باشد که امروزه به یک رکن جدایی ناپذیر از زندگی بدل شده است.

برای مدیریت هزینه های ارتباطی روش های گوناگونی وجود دارد مانند انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ تعرفه ای و یا انتخاب بهترین اپراتور از لحاظ سرویس هایی که به منظور مدیریت هزینه ها و شارژ ایرانسل مصرفی ارائه مینماید.

یکی از این اپراتور، ایرانسل می باشد که با سرویس ها و طرح های کارآمد خود بهترین روش ها را برای مدیریت شارژ ایرانسل در اختیار شما قرار میدهد. اخیراً ایرانسل سرویسی را ارائه نموده که با استفاده از آن می توان پیغامی را بر روی تلفن همراه شخص تماس گیرنده با شما به نمایش درآورید ایرانسل نام این سروس جدید خود را پیغام پیشواز قرار داده است.برای اشنایی بیشتر با این سرویس ادامه مقاله را دنبال نمایید.

سرویس پیام پیشواز ایرانسل، سرویس به منظور کاهش مصرف شارژ ایرانسل شما: پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود . با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

با توجه به آنچه ایرانسل اعلام کرده است، با استفاده از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است ، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد . این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد .

یکی دیگر از موارد مصرف این سرویس می توان به از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و شارژ ایرانسل و ارسال پیامک را کاهش دهند .

شارژ ایرانسل

با استناد بع آنچه در اخبار ایرانسل آمده است برای ثبت نام ، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد ، و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل ، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد . با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

امید است که از این مقاله استفاده های لازم را برده باشید فقط توجه داشته باشید که وبسایت ایتور آماده ارائه هرگونه خدمات الکترونیک از جمله خرید شارژ ایرانسل می باشد.

منبع: پیام پیشواز

تکمیل اطلاعات مالک سیمکارت های ایرانسل و همراه اول

ایرانسل

تکمیل اطلاعات مالک سیمکارت های ایرانسل و همراه اول

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیو ملزم به ساماندهی سیم کارت های فاقد هویت خود می باشند. و درصورتی که مشترکی اطلاعات سیم کارت خود را تکمیل ننماید ارتباط سیم کارت وی تا نیمه بهمن سال 93 قطع خواهد شد.

همراه اول و ایرانسل به مالکانی که سیم کارت آنها دارای اطلاعات ناقص می باشد اس ام اس ارسال می کند. آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از همراه اول پیامکی با محتوای ارسال کد ملی به شماره 8980 دریافت کرده اید؟ با ایتور همراه باشید.

طبق برسی ها انجام شده هنوز هم سیم کارت هایی وجود دارند که مالک اصلی آنها مشخص نبوده و یا اطلاعات درستی از صاحبان آن ها ثبت نشده، این سیم کارت ها در پایگاه اطلاعاتی داخلی همراه اول و ایرانسل موجود می باشند. از این رو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز ها نسبت به سیم کارت های بدون هویت همراه اول و ایرانسل تذکر داده است.

سازمان تنظیم مقررات رادیو با اعلام ضرب العجل قرار است که پس از فراخوانی اپراتورها برای تصحیح در اطلاعات ثبت شده ی مالکان اینگونه سیم کارت ها، در صورت عدم اقدام ارتباط این سیم کارت ها قطع شود.

در پایگاه های اطلاعاتی اپراتورهای همراه اول و شارژ ایرانسل سیم کارت هایی به صورت فعال وجود دارند که دارای مشخصات ناقص و یا با مالکیت غیر هستند که باید اینگونه سیم کارت ها ساماندهی شوند در صورت عدم اقدام مالکین اینگونه سیمکارت در جهت تکمیل نمودن اطلاعات خود ارتباط سیمکارت آنها قطع خواهد شد.

طی صحبت ها انجام شده وی ادامه داد: طی درخواست هایی که این اپراتورها از دارنده های اینگونه سیم کارت ها مبنی بر اعلام کد ملی خود، تنها 20 درصد از این مشترکین برای این کار اقدام کرده اند، که هنوز تعداد کثیری از این مشترکین همراه اول و ایرانسل اقدامی ننموده اند. و اطلاعات ناقص از آنها در پایگاه های اطلاعاتی همراه اول و ایرانسل موجود می باشد.

اپراتورهای اول و دوم کشور موظف هستند که سیم کارت های دارای مشخصات ناقص و یا هویت غیر را ساماندهی کنند و مشترکانی که مشخصات خود را به اپراتورها اعلام نکنند باید ارتباط آنها تا نیمه ی بهمن ماه قطع شود تا زمانی که اقدام به تکمیل مشخصات خود ننموده اند.

نحوه تکمیل مشخصات سیم کارت های ایرانسل و همراه اول

توجه داشته باشند مشترکان همراه اولی که در این دسته قرار دارند پیامکی از طرف HAMRAH AVAL به آنها ارسال میشود که از آنها درخواست میشود که هرچه سریعتر کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند تا ارتباط سیم کارتهای آنها قطع نشود.

و همچنین مشترکین اپراتور ایرانسلی که سیم کارت آنها در این دسته قرار دارد پیامکی از طرف Irancell مبنی بر ارسال کد ملی خود به شماره 272 دریافت خواهند کرد و درصورت عدم ارسال کد ملی خود ارتباط آنها تا نیمه بهمن ماه قطع خواهد شد.

انجام این قبیل سازمان دهی به منظور جلوگیری از مزاحمت ها و پیگیری تخلفات تلفنی می باشد.

منبع: قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت ایرانسل و همراه اول

بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

امروز در این مقاله قصد داریم که به بررسی سرعت اینترنت در کشورمان بپردازیم پس از اینکه رایتل وارد عرصه ارائه دهندگان خدمات موبایلی شد با این شعار پا به عرصه نهاد تا اینترنت نسل سوم را در دسترس همگان قرار دهد بعد از گذشت سه سال که از انحصار این اپراتور می گذرد اپراتور های ایرانسل و همراه اول نیز وارد این عرصه شدند حالا رایتل مانده است و شارژ رایتل آن.

با تمام شدن انحصار رایتل در ارائه نسل سوم (3G) اینترنت همراه، اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اقدام به راه اندازی آزمایشی اینترنت 3G کردند، ابتدا ایرانسل اینترنت 3G را رونمایی کرد و خوشحال از ارائه سرعت حداقل 8 مگابیت و شارژ رایتل کمتر! پس مدتی این اینترنت نسل سوم مسدوو شد و به خاطره ها پیوست! پس از همراه اول با شعار «نوترینو، اینترنت نسل نو» وارد میدان شد، شعاری زیبا، البته با سرعت 128 کیلوبیت! بعد اعتراضات گسترده در سطح اینترنت به همراه اول، این اپراتور اقدام به باز گذاشتن سرعت با شارژ رایتل ثابت نمود، که تا به الان نیز همین گونه بوده است، خب با این تفاسیر ایران در رده بنده کشورها از نظر سرعت اینترنت در چه جایگاهی قرار دارد؟ادامه را در ایتور دنبال کنید.با ما همراه باشید.

طبق معمول کشور ما جز 50 کشور آخر است، همانطور که قبلاً اعلام کردیم ایران رتبه ی 154 را در این رتبه بندی در اختیار دارد و اوضاع در رده بندی اینترنت همراه قدری بدتر است. ایران از میان 113 کشوری که دارای اینترنت همراه هستند رتبه 105 را در اختیار دارد.
طبق بررسی ها سرعت اینترنت همراه در ایران 2.41 مگابیت بر ثانیه میباشد. که در واقع تنها کشور ما از 8 کشور دارای رتبه ی بهتری است! طبق اعلام های ایرانسل، این اپراتور اینترنت LTE را ارائه میدهد، پس چرا ایران این جایگاه را دارد؟ گویا ایرانسل باید در کیفیت تجدید نظر کند. مدیر عامل ایرانسل سرعت مطلوب 4G را بین 10 تا 40 مگابیت اعلام میکند، پس با این سرعتی که ایرانسل ارائه میکند چرا ایران در این جایگاه قرار دارد؟ شارژ رایتل مورد نیاز خود را از وبسایت ایتور تهیه نمایید.

شارژ رایتل

با بررسی در این رتبه بندی کشورهای همسایه همچون، افغانستان و ترکمنستان و آذربایجان با میانگین سرعت 7.04 مگابیت، ارمنستان 6.99، عراق 4.53 و پاکستان 3.49 مگابیت برثانیه سرعتی به مراتب بالاتری نسبت به ایران دارند. در بین کشور های همسایه دارای کمترین سرعت هستیم. همچنین میانگین سرعت دانلود اینترنت همراه در جهان 11.9 مگابیت است، که کشور ما فاصله ی زیادی دارد!

ما در وبسایت ایتور آماده ارائه هر گونه خدمات آنلاین و برخط به شما به منظور کاهش سفر های شهری و صرفه جویی در هزینه های شما هستید شما با استفاده از وبسایت ایتور می توانید قبض های خود را پرداخت کنید، به صورت آنلاین شارژ رایتل، شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول خرید کنید، وایمکس ایرانسل خود را شارژ کنید و به صورت مستقیم سیمکارت خود را شارژ کنید.

منبع: بررسی سرعت اینترنت و اینترنت همراه در ایران

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

یکی از دقدقه های مشترکین اپراتور ها این روز های تهیه شارژ مورد نیاز خود می باشد که هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می نماید امروز در این پست قصد داریم تا یک سرویس رایتل را معرفی کنیم که به گفته های رایتل سهم بسزایی در مصرف شارژ رایتل مشترکین این اپراتور خواهد داشت.

این سرویس از سوی رایتل، طرح بی نهایت نام گرفته است که همانطور که از نامش مشخص است با پرداخت شارژ رایتل معینی از خدمات و سرویس های این اپراتور به صورت بینهایت بهره مند شوید.

در این سرویس ابتدا مبلغ معینی شارژ رایتل تهیه می نمایید و سپس این سرویس را فعال میکنید و از ده هزار پیامک داخل شبکه، ده هزار دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و سایر امکانات بهره مند شوید.

همین طور در ادامه به روش های خرید اینترنتی شارژ رایتل اشاراتی خواهد شد که دیگر لازم نباشد که شما برای تهیه شارژ مورد نیاز خود از خانه خارج شوید.

سیم کارت رایتل خود را بینهایت کنید با فعالسازی سرویس بینهایت این اپراتور از خدمات بینهایت رایتل و شارژ رایتل بهره مند شوید.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب ، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند .

مشترکین میتوانند با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند.
در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

شارژ رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد.

نحوه و روش های تهیه شارژ رایتل در بستر اینترنت:

راه و روش های فراوانی برای تهیه شارژ رایتل و شارژ سیم کارت های سایر اپراتور ها وجود دارد ما در این قسمت به یکی از آسان ترین انها اشاره می نماییم برای تهیه ی اینترنتی شارژ به وبسایت ایتور etore.ir مراجعه نمایید و از سرویس های این وبسایت بهره مند شوید.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل

متن و جملات عاشقانه ی زیبا
جملات زیبا

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب ، بوسه یعنی عشق در اعماق شب ، بوسه یعنی مستی از مشروب عشق ، بوسه یعنی آتش و گرمای تب ، بوسه یعنی لذت از دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ، بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق ، طعم شیرینی به رنگ سادگی ، بوسه یعنی آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ، بوسه آتش میزند بر جسم و جان ، بوسه بر میدارد این شرم از میان ، بوسه یعنی شادی و شور و نشاط ، بوسه یعنی عشق خالی از گناه ....

جملات زیبا و عاشقانه

هر کاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا، فقط سیفونو کشیدم !

متن های زیبا

آبادانیه داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم گرفت منو و خورد. دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!! آبادانیه میگه: ای بابا، چه زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی!؟

جملات زییا از وبسایت جوک لند

یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس رومی خونه

منبع: jokland.ir/cat/65

اس ام اس های جدید 94
عمس پست

تا مرد ميميرن . خدا گفت : اولی بره بهشت ، دومی بره جهنم ، سومی بره طويله !پرسيدن : چرا ؟خدا گفت : اولی زن داشت و دنيا براش جهنم بود ، دومی مجّرد بود و دنيا براش بهشت بود ، سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت يه زن ديگه گرفت ماشين غضنفر رو تو روز روشن، جلو چشماش ميدزدن، رفيقاش ميدون دنبال ماشينه و داد ميزنن: آاااي دزد! بگـــيـــرينش! يهو غضنفر داد ميزنه: هيچ خودتونو ناراحت نكنيد.. هيچ غلطي نميتونه بكنه! رفيقاش واميستن، ميپرسن: چرا؟ ميگه: من شمارشو برداشتم

اس ام اس رایتلی باحال

تبلیغ جدید رایتل یکی بود...نه یکی دیگه هم بود... من دیگه حرفی ندارم شارژ رایتل آقا خط اعتباری رایتل خریدم به عشق اینترنت 3G الان سرعت اینترنت پایه اش تو روز برابری میکنه با ایرانسل ولی بهش نمیرسه، تو شبم کلا سرعت اینترنتش از حلزون کمتره، برین بسوزین دارم از 3G لذت میبرم خوشبحال خودم

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

غضنفر تو انگليس راننده تاکسي مي شه بش ميگن سختت نيست فرمون سمت راسته اينجا ؟ ميگه والا سخت که نيست فقط يه مشکلي که دارم اينه که هر وقت تف مي کنم مي افته رو مسافر بغلي !

رایتل و ایتور

سیم کارت اعتباری رایتل خریدم که، شبها سرعتش اینترنتش از حلزون کمتره، فک کنم این همون طح 3G که میگفتن خرید شارژ رایتل غضنفر ميره دستشوئي زنونه ميگيرنش ميگن : مگه کوري نميبيني زنونست؟ ميگه بالاخره من چکار کنم اينجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه می دونی چقدر دوستت دارم ؟ به اندازه ی تمام موهای سرت ضربدر تعداد نفس هايی كه تا آخر عمر می كشی ضربدر تمام ستاره های آسمون.......ضربدر صفر !

پیامک های دلنشین

غضنفر دستش قطع ميشه خيلي افسرده ميشه . يکي رو ميبينه دو تا دست نداره و داره قر ميده ! ميگه : عجب روحيه اي داري ؟! طرف ميگه: روحيه چيه پشتم مي خواره !!!
::::
::::
به آبادانبه اس ام اس ميدن ميگن بابا شدي
ميگه به زنم چيزي نگين ميخوام غافلگيرش کنم !
::::
::::
به يكي مي گن با توله سگ جمله بساز . ميگه توله سگ ضربدر عرض سگ برابر است با مساحت سگ
::::
::::
يه بار حیف نون با خودش خودكار مي بره تو حمام ازش مي پرسند جرا؟
ميگه مي خوام هر جام رو شستم علامت بزنم !
::::
::::
بن لادن گفته تا فردا قطعا سه جای مهم رو مي زنم : ريش ، سيبيل ، موهاي سرش

متن و اس ام اس و پیامک شارژ

هميشه يادت باشه چيز ي كه امروز دار ي شايد آرزوي ديروزت بوده و بزرگترين آرزوي فردات . پس هميشه سعي كن قدر چيزي كه امروز داري رو خوب بدوني !!!

کارت شارژ رایتل

وقتي گريه كردم گفتند بچه اي وقتي خنديدم گفتند ديوونه اي وقتي جدي بودم گفتند مغروري وقتي شوخي كردم گفتند سنگين باش وقتي حرف زدم گفتند پر حرفي وقتي ساكت شدم گفتند عاشقي خرید شارژ اینترنتی رایتل دستانم را بر كمرت حلقه ميزنم .لبانم را بر لبانت ميگذارم و از عصاره وجودت ميمكم با تمامه وجود فرياد ميزنم،دوستت دارم شيشه نوشابه!!!!!!

خرید شارژ رایتل

اينقد تنگي كه وقتي ميكنم توت احساس ميكنم داري پاره ميشي .پاره نشي كه فقط تو يكي رو دارم جوراب جون خرید شارژ از ایتور اول شلوارتو در ميارم بعد ميكشمت جلو بعد بوست ميكنم بعد پوشكتو عوض ميكنم ني ني كوچولوي من

شارژ اینترنتی رایتل

يكي از بهترين ها مي گويد : اگر كس ي واقعاً يكي را دوست داشته باشد، بيشتر از اينكه بهت بگه دوست دارم ميگه مواظب خودت باش، پس مواظب خودت باش. شارژ رایتل در 4سالگي موفقيت يعني :خيس نكردن شلوار ... در 12 سالگي موفقيت يعني :پيدا كردن دوست ... در 18 سالگي موفقيت يعني :داشتن گواهينامه ... در 20 سالگي موفقيت يعني:سالم بودن ... در 25 سالگ ي موفقيت يعني :ازدواج ... در 30 سالگي موفقيت يعني:داشتن پول ... در 40 سالگي موفقيت يعني :خوب تربيت كردن بچه ها ... در 50 سالگي موفقيت يعني :ثروتمند بودن ... در 70 سالگ ي موفقيت يعني :ازدوج دوباره... در 80 سالگي موفقيت يعني خيس نكردن شلوار...!!

خرید اینترنتی شارژ رایتل

هميشه بايد عكس زنت رو توي كيف پولت بزاري. هر وقت دچار مشگل بزرگ ي شدي ، بهش نگاه كن . اون وقت احساس ميكني كه هيچ كدوم از مشگلاتت به اندازه ي اين يه دونه وحشتناك نيستند !!!

پیامک جدید کارت شارژ رایتل

اس ام اس های خود را برایمان بفرستید , انبار نکنید .. . . . در زمان قحطی ما فقط به کسانی اس ام اس میدهیم که از ایشان sms دریافت کرده باشیـــم

سری جدید متن شارژ رایتل

اگرخداوند آرزویى را در دلت نهاد، بدان توانایى رسیدن به آن را در تو دیده است. خرید شارژ رایتل میان‎ آدمها‎ چیزی‎ نیست‎ جز‎ دیوارهایی‎ که‎ خود‎ آنهاساخته‎ اند‎.

اس ام اس خنده دار رایتل

من به روز سالگرد ازدواجمان همانند نگاه یك گوسفند است به روز عید قربان! کارت شارژ رایتل می دونی چرا عروس و داماد بعد از عقد عسل می خورن؟ تا مزه گ...ی که خوردن عوض بشه!

خرید کارت شارژ رایتل

نامه حیف نون به دوست دخترش: همیشه در قلب منی مادر! خرید کارت شارژ رایتل علت امتناع زلیخا از ازدواج با یوزارسیف مشخص شد: به زلیخا خبر دادند که جومونگ زنده است!

متن جدید درباره کارت شارژ

همه شب فکرم این است وهمه شب سخنم گر روم دیر به منزل چه بگویم به زنم!

اس ام اس خنده دار

⇊↫♔♤☜برای هَر کس که ادِعای رفاقت میکند دَر را باز نَکن . . . ! بَعضی ها هَنوز بچه اند دَر میزنند و فَرار میکنند . . . !

اس ام اس جدید

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد ٰبیــــــــــــــــشتر ٰتنها ٰمیشه!!!! چون به هیچ‌کس جز همون آدم فکر نمی‌کنه!♡

پیامک باحال و جذاب

شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن بگو یارب فلانی رو سیاه است ، دو دستش خالی و غرق گناه است …

متن و جملات زیبا

خدایا به آنچه دادی ، تـشـکـر به آنچه ندادی ، تـفـکـر و به آنچه گرفتی ، تـذکـر که : داده ات نـعـمـت نداده ات حـکـمـت و گرفته ات عـبـرت است

اس ام اس عاشقانه

اگـ اۅنکـہ ڪنـارتـہ تـۅرۅ بیشتـر از مـن میخـۅاد�� خـۅشبختیـٺ آرزۅمـ�� حتـۍ بـــــا مـن نبـاشـے�� حتـۍ از خـاطـرہ هــامـــــ جـدا شـے➡

زییاترین اس ام اس برای خرید شارژ رایتل

بــــــــــرنده ، کسی است که گـــــوش می دهــــد ، بازنده کسی است که، فقط منتظر رسیدن نوبت خود ، برای حــرف زدن است ! شارژ رایتل بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی‌....

جدیدترین اخبار رایتل

یکی باید باشد یکی که آدم را صدا کند به نام کوچک‌اش صدا کند یک‌جوری که حال آدم را خوب کند یک‌جوری که هیچ‌کس دیگر بلد نباشد یکی باید آدم را بلد باشد ..

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

اگــر تــقــدیـــر ، لـــیـــمـو تـــــرشـــی بــه دســـت تـــو داد … از آن شـــربــت درســـت کــن ! برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! ختر ﻭﺍﺳﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﻢ ﻫﺎﺵ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﻠﮑﻪ . . . . . . . ﺧﺮﯾﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ^__^

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

به دوست دخترم گفتم: با این لباس سفید چقدر شبیه فرشته شدی گفت: فرشته کیه!؟ بای کارت شارژ رایتل این بار که آمدی ،، دستانت را روی قلبم بگذار ،، تا بفهمی ،، این دل ، با دیدن تو نمی تپد ..

نوشته های گوناگون پیرامون همراه اول

همراه اول

همراه اول 24ساعت مکالمه رایگان داده، خوب شد خط دسته من نیست والا یه ثانیه اش هم استفاده نمیکردم

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

يه سيم كارت كد يك همراه اول دارم ميخوام به بالاترين قيمت بفروشمش.بهترين راه براي فروشش چيه؟ سايت ؟ آگهي همشهري يا چي #ريتوييت لطفا

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

تو فروردین امسال روزی ده بار اس ام اس واریزی داشتم ولی الان فقط اس ام اس همراه اول خدایا شکرت

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ۱۴۴ ، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !:( البته من خطم همراه اول دائمیه فقط خواستم یه چیزی راجب تنهایی بگم:|

پیامک های همراه اول

من هيچ جايي رو نميبينم تايملاين رو ندارم: """""((( اينترنت همراه اول خره گاوه منه

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

خوبه دیروز بانک ملت و همراه اول بهم تبریک گفتن والا شکست عشقی میخوردم

خرید شارژ ایرانسل

به یارو میگن یه موجود نام ببر. میگه:کارت شارژ ایرانسل میگن:احمق کارت شارژ که موجود نیس میگه:من خودم دیدم تو مغازه نوشته کارت شارژ ایرانسل موجود است !!! "صبح تو کافی نت بودم دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماست ایرانسل هم اعلام کرد ب خاطر این عمل دکل های خود را سر و ته میکنه"

اس ام اس جدید ایرانسل

جناب ایرانسل که اصـرار داری 15 دقیقـه مکالمه کنـم تا 5 دقیقه مکالمـه رایگان بهـم بدی ، یا دس از سـرم وردار یا واسـم یه مخاطب ِ خـاص جـور کن :|پُـرو هــم خودتـــی :D

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

*شارژ رایگان ایرانسل*جــدیـد* پیام شما هزنیه نداره باسیم کارت بدون شارژم میشه فقط کافیه کد 11853895 رو بفرست به 7108

جملات در مورد ایرانسل

شارژ جدید رایگان ایرانسل کافیه این عدد رو 11860348 ﺑﻪ 7108 ارسال کنید فقط ایرانسلی ها میتونن شارژ بگیرن

خرید شارژ ایرانسل

صبح تو کافی نت بودم دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماس ایرانسل هم اعلام کرد بخاطر این فاجعه عظیم انسانی ، شبکه رو قطع میکنه!!! شارژ رایگان ایرانسل 70742463 رو به 73711159 پیامک کنید هرکی فرستاد کدشو کامنت کنه

خرید مستقیم شارژ رایتل

درون دل که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست / تو را محکوم دل کردم / نمی دانم دلیلش چیست / سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست .

ای عزیزی که فلک کرده مرا از تو جدا / از کجا غنچه بچینم که دهد بوی تو را .

آرزوهایت را برآورده میکند خدایی که آسمانی را برای خنداندن گلی میگریاند .

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد .

اس ام اس خیانت

خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت / با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت . در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است . از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است / پیغام آشنا ، نفس روح پرور است / هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای / من در میان جمع و دلم جای دیگریست . میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست . من ، روز خویش را با آفتاب روی تو ، کز مشرق خیال دمیده ست آغاز می کنم ، من با تو می نویسم و می خوانم ، من با تو راه می روم و حرف می زنم ، وز شوق این محال که دستم به دست توست ، من جای راه رفتن پرواز می کنم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

من از زمانه که دست تو داد تقدیرم / هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم / تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم . چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کیست که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست . من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی .

اس ام اس خیانت و نامردی

من از زمانه که دست تو داد تقدیرم / هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم / تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم .

چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کیست که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست .

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم .

تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی .

پیامک و اس ام اس تیکه دار

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام . گویند گنج در خرابه هاست ، چه گنجی بهتر از تو و چه جایی از دلم خرابتر . هر صدفی لیاقت داشتن مروارید رو نداره ، یادت باشه واسه هر صدفی مروارید نشی ! باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست / اما نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست . چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی / من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی . هر آغازی را پایانی است ، صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده / ساعتم زنگ زده ، عقربه هایش مرده / کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم / این دل خسته ام از دوری تو پژمرده . وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا . ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی . آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم .

اس ام اس تیکه دار زیبا

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده / ساعتم زنگ زده ، عقربه هایش مرده / کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم / این دل خسته ام از دوری تو پژمرده .

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا .

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم .

اس ام اس غمگین جدید

غروب فرصت خوبی برای دیدن بود ، دریغ چشم تو از این کرانه ها سیر بود . شب من پنجره ای بی فردا / روز من قصه ی تنهایی ما / مانده بر خاک و اسیر ساحل / ماهی ام ، ماهی دور از دریا . تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست ، به تبسمت سوگند ، شاد بودنت آرزوی ماست . اس ام اس غمگین بی نگاهت چشم دیدن زندگی ام را ندارم … شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم / با مه فسانه گفته و فریاد میکنم / شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه / با این خیال ، خاطر خود شاد میکنم . دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد . چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست / با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست . در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت . ما اهل دلیم اشاره را می فهمیم / راز شب پر ستاره را می فهمیم / با پنجره های بسته عادت داریم / با هرچه دل شکسته نسبت داریم .

پیامک و اس ام اس غمگین

دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد .

چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست / با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست .

در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت .

ما اهل دلیم اشاره را می فهمیم / راز شب پر ستاره را می فهمیم / با پنجره های بسته عادت داریم / با هرچه دل شکسته نسبت داریم .

اس ام اس دلتنگی جدید

منم عاشق ، مرا با غم سازگار است / تو معشوقی ، تو را با غم چکار است . صادق ترین احساس را در صادق ترین روز خدا به صدیق ترین آشنای بی مدعا تقدیم می کنم . انسان به سه بوسه نکمیل میشود ، بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ، بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ، بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری . باشد که نباشیم و بدانند که بودیم / دل را به کف هرکه نهادیم باز پس آرد / کس تاب نگهداری دل دیوانه ندارد . تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است / یاد یاران چون شما بر قلب ما آرامش است . اس ام اس دلتنگی چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است و میروم به اوج ، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است . نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است . اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره . هر دیده که عاشق است خوابش ندهید / هر دل که در آتش است آبش ندهید / دل از بر من رمید ، از بهر خدای / گر آید و در زند جوابش ندهید . بر آن سریم کزین قصه دست برداریم / مگر عزیز من ، عشق دست بردار است / کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است / مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است .

اس ام اس های زیبای دلتنگی

نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است .

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره .

هر دیده که عاشق است خوابش ندهید / هر دل که در آتش است آبش ندهید / دل از بر من رمید ، از بهر خدای / گر آید و در زند جوابش ندهید .

بر آن سریم کزین قصه دست برداریم / مگر عزیز من ، عشق دست بردار است / کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است / مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است .

شعر عاشقانه زیبا

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستیم آتش گرفت . کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد . شعر عاشقانه روز محشر عاشقان را قیامت کار نیست / کار عشق جز تماشای وصال یار نیست . در زندگی باران مباش که دیگران گمان کنند با منت خودت را به شیشه می کوبی ، ابر باش تا انتظار باریدنت را بکشند . آن گاه که نگاه کردن به عقب حاصلی جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که از نگاه کردن به جلو واهمه داری می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی تا ببینی بهترین دوستت آن جا کنارت ایستاده . فقط تو ، یا تو یا هیچ کس / اگه نرسم خدایا ، زندگی بس . سادگی شخصیت ، نتیجه ی پیچیدگی فکر است ، درباره ی آدم ها از سوالاتی که می پرسند قضاوت کن نه از جواب هایی که می دهند .

شعر عاشقانه 93

نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام / به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام .

چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .

قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره .

آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است .

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !

متن های زیبا و جدید

دید ما کوچه ی تنگیست که چرایش چشم است ، چشم ما گوش ، عقل ما حرف سر کوچه ، سر بازار ، چشم ها را باید شست . بادکنک دلتنگیم پر شده از هوای تو ، پیام ندی می ترکه خونش میفته پای تو ! با مداد رنگی هایم یاده خوبه آمدنت رو نقاشی کردم و جاده سفیده رفتنت رو خط خطی ، کسی نیست که زندگی رو برایم دیکته کند ، غلط هایم رو بگیرد ، پشت این شبای زخمی یه نفر نیست که بمونه / سهم تو کنج قفس نیست ، قسمت تو آسمونه . ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام / خسته دل از هرکه ، هرجا شدی من با توام / گر به کنج بی کسی آمیخته ای با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی من با توام . متن های زیبا عمریست زمانه در عذاب من و توست / گرمای زمین از التهاب من و توست / آن قصه که کهنگی ندارد هرگز / سوگند به عشق انتخاب من و توست . یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه ، نام دارو : دوست دارم ، فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد .

متن زیبا

تو به کی مکدوم ستاره بخشیدی آرزوهامو / که حالا حسرت دستات می سوزونه خنده هامو .

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد ، اندیشیدم که الهه ی عشق بهترین را نصیب من کرده است

امید نگاهت ، ایستادن روی شانه هایت ، سر نهادن گونه های زیبایت را ، بوسه دادن مرا ، خوش تر از این آرزویی است ؟

خورشید تابانم تویی / عشق پریشانم تویی / آبی آسمانم تویی / رنگ بی پایانم تویی / همدم تنهایی من / یاد و غمخوارم تویی / یار همیشگی من / عشق و دنیایم تویی / گر نباشی من نیستم / چون که هستی ام تویی .

عاشقانه زیبا

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد . هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود ، هنگامی لب به صحبت گشودم که مخاطبی نبود و هنگامی تشنه ی آتش شدم که در برابر دنیا بودم . من آن غریبه ی دیروز ، آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم ، در آشنایی امروز می نویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی که دوستم داشتی . خواستم یک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهمیدند دوستت دارم .عاشقانه هرگاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید ، شما از آن شکست نخورده اید ، بلکه چیزهای تازه ای از آن آموخته اید . (بیل گیتس) وقتی دل تنها کالاییست که خدا شکسته ی آن را می خرد ، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟

عاشقانه

سرسبز دل از شاخه بریدم و تو چه کردی ؟ افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی ؟ تنهایی و رسوایی بی مهری و آزار ، ای عشق ببین من چه کشیدم تو چه کردی ؟
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است ، دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است .
اعتبار هر دلی در خوبی دلدار اوست ، آبروی هر کسی در آبروی یار اوست .
روزگار بهم آموخت به هرچه دل می بندی باید توانایی دل کندن از آن را هم داشته باشی .

جوک

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان . شبها که بی تو پلک غزل بسته می شود ، از لحظه های بی تو دلم خسته می شود ، باور نمی کند دل مغرور و ساکتم ، هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود . برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن . دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی ! انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد .جوک خنده دار همیشه مست و شیدای تو بودم ، به فکر آرزوهای تو بودم ، تموم آرزوهای منی ، کاش یکی از آرزوهای تو بودم .

جوک خنده دار جدبد

اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش ، چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد .
در کاخ مجلل خبر از عشق مجو ، که سعادت همه در کلبه ی درویشان است .
نمی دانی چه شوری در سرم بود ، نمی دانی چه شوقی در پرم بود ، نمی دانی چه بودم آن زمان ها ، کجا روز جدایی باورم بود !
بیگانگی نگر که من و یار چون دو چشم ، همسایه ایم و خانه ی هم را ندیده ایم .

جملات جدید و زیبا

دنیا به من یاد داد دوری کسی را که دوستش دارم تحمل کنم ، اما وفا به من یاد داد هرگز کسی را که دوستش دارم فراموش نکنم . می نالم از جدایی ای نازنین کجایی ، سوزم ز هجرت ای بهترین کجایی ، در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده ، در حسرت گل هستم ای باغبان کجایی ؟ دنیا چه کوچک است ، اما من و تو دور ، آنگونه دور دور که اعجاز عشق نیز ما را به یکدیگر نرساند ز هیچ راه !جملات زیبا هیچ وقت نذار دیگران رو از وجود خودت محروم کنی ، هیچ وقت خودتو از خودت پنهون نکن ، اینو یادت باشه هرچه قدر هم بد باشن هرچه قدر بدی کرده باشند ، روحی به نام روح خدا درونشون شناوره ، یه روح مثبت که با همه بدی هاشون اونا رو به سمت قشنگی می کشونه ، پس هیچ وقت برای خوب بودن و خوبی کردن دیر نیست !

جملات جدید و زیبا

آرزوی مرگ کردم مرگ هم شادم نکرد ، در قفس ماندم معشوق آزاد نکردم .
میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی ، آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی ، طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو .
خدایم ای خدایم ای خدایم ، صدایت میکنم بشنو صدایم ، صدای خسته و تنهاترینم ، که زیر موج نامهربانان شکستم .
ای کاش امتداد لحظه ها تکرار همیشه با تو بودن بود ، تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم .

پیامک خنده دار

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق ! از روزی که مبتلایت شدم خود را از یاد بردم … دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم .اس ام اس خنده دار خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم ، شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم . سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی . چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان ، نه به دستی ظرفی را چرک می کنند ، نه به حرفی دلی را آلوده ، تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت .

اس ام اس خنده دار

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند ولی قلبش سیاه می شود ، مستحق مرگ است گر کبوتر بدهد دل به عقاب .
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه .
در آن زمان که وفا قصه ی برف و تابستان است و صداقت گل نایابی است ، به چه کسی باید گفت با تو خوشبخت ترین انسانم ؟
گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین ، روز میلاد مرا در شب بی سحر ببین .