بشارت شارژ و سیستم پرداخت قبض بشارت
تکمیل اطلاعات مالک سیمکارت های ایرانسل و همراه اول

ایرانسل

تکمیل اطلاعات مالک سیمکارت های ایرانسل و همراه اول

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیو ملزم به ساماندهی سیم کارت های فاقد هویت خود می باشند. و درصورتی که مشترکی اطلاعات سیم کارت خود را تکمیل ننماید ارتباط سیم کارت وی تا نیمه بهمن سال 93 قطع خواهد شد.

همراه اول و ایرانسل به مالکانی که سیم کارت آنها دارای اطلاعات ناقص می باشد اس ام اس ارسال می کند. آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از همراه اول پیامکی با محتوای ارسال کد ملی به شماره 8980 دریافت کرده اید؟ با ایتور همراه باشید.

طبق برسی ها انجام شده هنوز هم سیم کارت هایی وجود دارند که مالک اصلی آنها مشخص نبوده و یا اطلاعات درستی از صاحبان آن ها ثبت نشده، این سیم کارت ها در پایگاه اطلاعاتی داخلی همراه اول و ایرانسل موجود می باشند. از این رو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز ها نسبت به سیم کارت های بدون هویت همراه اول و ایرانسل تذکر داده است.

سازمان تنظیم مقررات رادیو با اعلام ضرب العجل قرار است که پس از فراخوانی اپراتورها برای تصحیح در اطلاعات ثبت شده ی مالکان اینگونه سیم کارت ها، در صورت عدم اقدام ارتباط این سیم کارت ها قطع شود.

در پایگاه های اطلاعاتی اپراتورهای همراه اول و شارژ ایرانسل سیم کارت هایی به صورت فعال وجود دارند که دارای مشخصات ناقص و یا با مالکیت غیر هستند که باید اینگونه سیم کارت ها ساماندهی شوند در صورت عدم اقدام مالکین اینگونه سیمکارت در جهت تکمیل نمودن اطلاعات خود ارتباط سیمکارت آنها قطع خواهد شد.

طی صحبت ها انجام شده وی ادامه داد: طی درخواست هایی که این اپراتورها از دارنده های اینگونه سیم کارت ها مبنی بر اعلام کد ملی خود، تنها 20 درصد از این مشترکین برای این کار اقدام کرده اند، که هنوز تعداد کثیری از این مشترکین همراه اول و ایرانسل اقدامی ننموده اند. و اطلاعات ناقص از آنها در پایگاه های اطلاعاتی همراه اول و ایرانسل موجود می باشد.

اپراتورهای اول و دوم کشور موظف هستند که سیم کارت های دارای مشخصات ناقص و یا هویت غیر را ساماندهی کنند و مشترکانی که مشخصات خود را به اپراتورها اعلام نکنند باید ارتباط آنها تا نیمه ی بهمن ماه قطع شود تا زمانی که اقدام به تکمیل مشخصات خود ننموده اند.

نحوه تکمیل مشخصات سیم کارت های ایرانسل و همراه اول

توجه داشته باشند مشترکان همراه اولی که در این دسته قرار دارند پیامکی از طرف HAMRAH AVAL به آنها ارسال میشود که از آنها درخواست میشود که هرچه سریعتر کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند تا ارتباط سیم کارتهای آنها قطع نشود.

و همچنین مشترکین اپراتور ایرانسلی که سیم کارت آنها در این دسته قرار دارد پیامکی از طرف Irancell مبنی بر ارسال کد ملی خود به شماره 272 دریافت خواهند کرد و درصورت عدم ارسال کد ملی خود ارتباط آنها تا نیمه بهمن ماه قطع خواهد شد.

انجام این قبیل سازمان دهی به منظور جلوگیری از مزاحمت ها و پیگیری تخلفات تلفنی می باشد.

منبع: قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت ایرانسل و همراه اول

بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

امروز در این مقاله قصد داریم که به بررسی سرعت اینترنت در کشورمان بپردازیم پس از اینکه رایتل وارد عرصه ارائه دهندگان خدمات موبایلی شد با این شعار پا به عرصه نهاد تا اینترنت نسل سوم را در دسترس همگان قرار دهد بعد از گذشت سه سال که از انحصار این اپراتور می گذرد اپراتور های ایرانسل و همراه اول نیز وارد این عرصه شدند حالا رایتل مانده است و شارژ رایتل آن.

با تمام شدن انحصار رایتل در ارائه نسل سوم (3G) اینترنت همراه، اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اقدام به راه اندازی آزمایشی اینترنت 3G کردند، ابتدا ایرانسل اینترنت 3G را رونمایی کرد و خوشحال از ارائه سرعت حداقل 8 مگابیت و شارژ رایتل کمتر! پس مدتی این اینترنت نسل سوم مسدوو شد و به خاطره ها پیوست! پس از همراه اول با شعار «نوترینو، اینترنت نسل نو» وارد میدان شد، شعاری زیبا، البته با سرعت 128 کیلوبیت! بعد اعتراضات گسترده در سطح اینترنت به همراه اول، این اپراتور اقدام به باز گذاشتن سرعت با شارژ رایتل ثابت نمود، که تا به الان نیز همین گونه بوده است، خب با این تفاسیر ایران در رده بنده کشورها از نظر سرعت اینترنت در چه جایگاهی قرار دارد؟ادامه را در ایتور دنبال کنید.با ما همراه باشید.

طبق معمول کشور ما جز 50 کشور آخر است، همانطور که قبلاً اعلام کردیم ایران رتبه ی 154 را در این رتبه بندی در اختیار دارد و اوضاع در رده بندی اینترنت همراه قدری بدتر است. ایران از میان 113 کشوری که دارای اینترنت همراه هستند رتبه 105 را در اختیار دارد.
طبق بررسی ها سرعت اینترنت همراه در ایران 2.41 مگابیت بر ثانیه میباشد. که در واقع تنها کشور ما از 8 کشور دارای رتبه ی بهتری است! طبق اعلام های ایرانسل، این اپراتور اینترنت LTE را ارائه میدهد، پس چرا ایران این جایگاه را دارد؟ گویا ایرانسل باید در کیفیت تجدید نظر کند. مدیر عامل ایرانسل سرعت مطلوب 4G را بین 10 تا 40 مگابیت اعلام میکند، پس با این سرعتی که ایرانسل ارائه میکند چرا ایران در این جایگاه قرار دارد؟ شارژ رایتل مورد نیاز خود را از وبسایت ایتور تهیه نمایید.

شارژ رایتل

با بررسی در این رتبه بندی کشورهای همسایه همچون، افغانستان و ترکمنستان و آذربایجان با میانگین سرعت 7.04 مگابیت، ارمنستان 6.99، عراق 4.53 و پاکستان 3.49 مگابیت برثانیه سرعتی به مراتب بالاتری نسبت به ایران دارند. در بین کشور های همسایه دارای کمترین سرعت هستیم. همچنین میانگین سرعت دانلود اینترنت همراه در جهان 11.9 مگابیت است، که کشور ما فاصله ی زیادی دارد!

ما در وبسایت ایتور آماده ارائه هر گونه خدمات آنلاین و برخط به شما به منظور کاهش سفر های شهری و صرفه جویی در هزینه های شما هستید شما با استفاده از وبسایت ایتور می توانید قبض های خود را پرداخت کنید، به صورت آنلاین شارژ رایتل، شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول خرید کنید، وایمکس ایرانسل خود را شارژ کنید و به صورت مستقیم سیمکارت خود را شارژ کنید.

منبع: بررسی سرعت اینترنت و اینترنت همراه در ایران

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

یکی از دقدقه های مشترکین اپراتور ها این روز های تهیه شارژ مورد نیاز خود می باشد که هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می نماید امروز در این پست قصد داریم تا یک سرویس رایتل را معرفی کنیم که به گفته های رایتل سهم بسزایی در مصرف شارژ رایتل مشترکین این اپراتور خواهد داشت.

این سرویس از سوی رایتل، طرح بی نهایت نام گرفته است که همانطور که از نامش مشخص است با پرداخت شارژ رایتل معینی از خدمات و سرویس های این اپراتور به صورت بینهایت بهره مند شوید.

در این سرویس ابتدا مبلغ معینی شارژ رایتل تهیه می نمایید و سپس این سرویس را فعال میکنید و از ده هزار پیامک داخل شبکه، ده هزار دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و سایر امکانات بهره مند شوید.

همین طور در ادامه به روش های خرید اینترنتی شارژ رایتل اشاراتی خواهد شد که دیگر لازم نباشد که شما برای تهیه شارژ مورد نیاز خود از خانه خارج شوید.

سیم کارت رایتل خود را بینهایت کنید با فعالسازی سرویس بینهایت این اپراتور از خدمات بینهایت رایتل و شارژ رایتل بهره مند شوید.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب ، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند .

مشترکین میتوانند با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند.
در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

شارژ رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد.

نحوه و روش های تهیه شارژ رایتل در بستر اینترنت:

راه و روش های فراوانی برای تهیه شارژ رایتل و شارژ سیم کارت های سایر اپراتور ها وجود دارد ما در این قسمت به یکی از آسان ترین انها اشاره می نماییم برای تهیه ی اینترنتی شارژ به وبسایت ایتور etore.ir مراجعه نمایید و از سرویس های این وبسایت بهره مند شوید.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل

متن و جملات عاشقانه ی زیبا
جملات زیبا

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب ، بوسه یعنی عشق در اعماق شب ، بوسه یعنی مستی از مشروب عشق ، بوسه یعنی آتش و گرمای تب ، بوسه یعنی لذت از دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ، بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق ، طعم شیرینی به رنگ سادگی ، بوسه یعنی آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ، بوسه آتش میزند بر جسم و جان ، بوسه بر میدارد این شرم از میان ، بوسه یعنی شادی و شور و نشاط ، بوسه یعنی عشق خالی از گناه ....

جملات زیبا و عاشقانه

هر کاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا، فقط سیفونو کشیدم !

متن های زیبا

آبادانیه داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم گرفت منو و خورد. دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!! آبادانیه میگه: ای بابا، چه زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی!؟

جملات زییا از وبسایت جوک لند

یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس رومی خونه

منبع: jokland.ir/cat/65